Cena netto
1250.00 PLN
Handel mobilny

Opis produktu

Hermes to zaawansowany, nowoczesny i kompletny system do zarządzania gospodarką magazynową firm handlowych. Obsługuje firmy wielomagazynowe i wielooddziałowe. Pracuje w sieci lokalnej jak i rozległej. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, wagami. Program oferuje bardzo zaawansowane funkcjonalności. Funkcjonalności, które możesz dostosować do indywidualnych potrzeb Twojej firmy i, co za tym idzie prowadzić określoną politykę sprzedaży.

Podstawowe cechy programu to:

Elastyczność programu - dostosowanie do specyfiki branży i potrzeb firmy

  • Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników
  • Definiowalny wygląd dokumentów przychodu i rozchodu
  • Unikalna możliwość tworzenia własnych cech kartoteki magazynowej
  • Możliwość budowania własnych analiz
  • Możliwość wyboru metody zdejmowania towarów w magazynach: FIFO lub wskazanie partii towaru
  • Definiowalny pulpit Użytkownika

Możliwości rozwoju - zaawansowana obsługa magazynów

  • Możliwość obsługi dowolnej liczby magazynów (wspólne dane systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne lub dane dla dokumentów)
  • Możliwość obsługi firm wielooddziałowych
  • Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy oraz magazynami
  • Pełna ewidencja stanów magazynowych(rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów)
  • Możliwość definiowania stanów minimalnych dla poszczególnych kartotek oraz minimalnych cen sprzedaży
  • Obsługa kartotek powiązanych

Wygodna obsługa kasy - różne formy płatności

  • Obsługa dowolnych form płatności, m.in.:gotówka, czeki, karty kredytowe, kompensaty
  • Możliwość utworzenia dowolnej liczby rejestrów kasowych
  • Generowanie przelewów własnych i rejestracja obcych
  • Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części)
  • Tworzenie raportów kasowych

Nowoczesne narzędzie sprzedaży - zaawansowane systemy rabatowe, planowanie i prowadzenie sprzedaży

  • Możliwość określenia warunków sprzedaży dla kontrahenta: sposobu i terminu płatności, wysokości rabatu, ceny sprzedaży, wielkości kredytu kupieckiego, długości tolerowania zadłużenia
  • Definiowanie do sześciu cen sprzedaży dla każdego towaru
  • Możliwość określenia indywidualnych cen i upustów dla kontrahenta na dany towar
  • Rozbudowany system rabatowy, możliwość określenia kwotowych lub procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów. Możliwość przypisania systemu rabatowego do kontrahenta
  • Zarządzanie promocjami okresowymi
  • Możliwość prowadzenia cenników w walutach
  • Możliwość zautomatyzowanego naliczania cen sprzedaży - wyznaczanie cen na podstawie żądanych poziomów marży lub narzutu
  • Obsługa gratisów

Ergonomia użytkowania - szybki dostęp do informacji

  • Intuicyjne i szybkie wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu (dowolnej kolumnie zestawienia)
  • Wyszukiwanie informacji może być realizowane wg jednej z czterech metod: pozycjonowania, zawężania, słowa szukanego, lub cechy kartoteki
  • Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów; sortowanie malejące lub  rosnące według dowolnej kolumny zestawienia
  • Rozbudowane sortowanie danych poprzez definiowanie przez Użytkownika filtrów nakładanych na dowolne zestawienie.  Możliwość zakładania wielopoziomowych filtrów, oraz podsumowanie danych na dowolnym etapie sortowania
  • Szybkie generowanie dokumentów
  • Dostęp do potrzebnych informacji z wielu miejsc w programie
  • Możliwość obsługi programu bez użycia myszki

Duże możliwości dostosowania dokumentów do indywidualnych potrzeb

  • Definiowane przez Użytkownika dokumenty sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących
  • Definiowane przez Użytkownika dokumenty magazynowe: PZ i WZ, PW i RW, MM i zwrotów
  • Definiowane przez Użytkownika  protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych
  • Definiowane przez Użytkownika dokumenty kasowe: KP, KW
  • Obsługa zamówień własnych i obcych. Zautomatyzowane wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie wcześniej przyjętych zamówień na towar, w tym również zamówień uzyskanych z systemów mobilnych lub platformy e-commerce
  • Możliwość wystawienia faktur zbiorczych na podstawie dokumentów magazynowych - wydania towaru z magazynu
  • Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do poszczególnych pozycji lub wartości całej faktury
  • Możliwość ręcznego wpisania ceny w momencie wystawiania dokumentu
  • Raporty stanów magazynowych: aktualne i wstecz na zadany dzień
  • Raporty sprzedaży i raporty kasowe generowane na potrzeby działu księgowości

Dostęp do zawsze aktualnych danych - analizy, raporty handlowe i magazynowe

  • Analizy magazynów (aktualny, wstecz, kartoteki magazynowe, wg dostawców i typu dostaw)
  • Analizy przychodów (łączne, szczegółowe, ostatnio, wg dostawców, wg typu dokumentu)
  • Analizy rozchodów (łączne, szczegółowe, wg typu dokumentów, wg kontrahentów,       wg dynamiki obrotów)
  • Analizy kasowe i bankowe
  • Analizy zamówień do dostawców i od odbiorców (wg artykułów, wg dokumentów)
  • Analizy logistyczne ( płynność, bezruch, marża, stany minimalne, statystyki, planowanie)
  • Analizy pracy handlowców i akwizytorów (porównanie pracy handlowców i akwizytorów, prowizje, zadłużenie kontrahentów)
  • Analizy rozliczeń z dostawcami i odbiorcami (salda, obroty, przeterminowane płatności, historia rozliczeń)
  • Analizy rozliczeń opakowaniami
  • Analiza list kontrahentów (odbiorcy, dostawcy, wewnętrzni)
  • Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem
  • Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności
  • Raporty sprzedaży do działów księgowości
  • Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych
  • Możliwy eksport dowolnych zestawień do pakietów programu MS Office (Excela)
  • Możliwy zapis zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłanie ich pocztą elektroniczną
  • Możliwość budowania własnych analiz
  • Moduł Hermes BI (analizy Business Intelligence)
  • Możliwość analiz na podstawie dowolnych tagów kartotek dostawców, odbiorców i innych

Otwartość - łatwa automatyzacja obrotu dokumentów z partnerami handlowymi

  • Wbudowany moduł MIOD umożliwiający łatwą i niskokosztawą integrację
  • Możliwośc tworzenia rozszerzeń funkcjonalnych programu
  • Wsparcie elektronicznej wymiany danych - format ECOD/EDI

Wiemy, że możesz potrzebować więcej !

Inne programy systemu Hermes:

  • Sprzedaż mobilna i merchandising - sprawdź Hermes Mobil A200
  • Sklep internetowy i platforma B2B - sprawdź eHermes
  • Logistyka magazynowa - mobilny system typu WMS - sprawdź Hermes SLM
  • Logistyka transportu - mobilny system obsługi dostaw i wsparcia kierowców - sprawdź Hermes Kurier
  • Produkcja - system wspierający procesy produkcji i kontroli - sprawdź Harmonia
  • Finanse i księgowość - pełna księgowość - sprawdź Skarbnik
  • Kadry i płace - sprawdź program Kacper
  • Ewidencja i amortyzacja środków trwałych - sprawdź program Środki Trwałe
  • Eksport danych do popularnych na rynku programów finansowo-księgowych - program HermesRest
  • KPiR - Książka Przychodów i Rozchodów - sprawdź Skarbnik Maks
  • Buisness Inteligence - wielowymiarowe analizy OLAP - sprawdź Hermes BI
Zostaw swoje dane,
a skontaktujemy się z Tobą
w przeciągu 24h!
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Komentarz