Cena netto
1050.00 PLN
Handel mobilny

Opis produktu

Hermes Mobil A 200 to nowoczesny system mobilny klasy SFA dla przedstawicieli handlowych na tablety lub smartfony z systemem Android. Pracując w terenie, przemieszczając się z miejsca na miejsce, przedstawiciel potrzebuje mieć wgląd w informacje o kontrahentach, w dokumenty oraz w bieżącą ofertę. Zamiast kolejnych notatników i opasłych segregatorów, których nie sposób aktualizować każdego dnia wystarczy mu smartfon z aplikacją.

 

Efektywna sprzedaż w terenie

Hermes Mobil A200 to doskonałe narzędzie wspierające przedstawiciela pracującego w terenie w jego codziennych obowiązkach. Aplikacja to przede wszystkim nośnik niezbędnych przedstawicielowi informacji pochodzących z systemu centralnego takich jak: dane kontrahenta, jego aktualne zadłużenie, przysługujące mu rabaty, najczęściej kupowane produkty wraz z cenami, ostatnio zakupione produkty, pełna oferta towarowa wraz ze zdjęciami i systemowymi warunkami handlowymi.

Aplikacja to pełna swoboda, a zarazem kontrola negocjacji cenowych bo to system pilnuje cen minimalnych, minimalnej marży czy też widełek cenowych.

 

Sprzedaż wprost z gazetki

Bardzo pożądaną cechą w systemie Hermes Mobil A200 jest możliwość sprzedaży wprost z gazetki i katalogu. Gazetki promocyjne, świąteczne, okazjonalne czy katalogi produktów to popularne dziś narzędzie sprzedaży, z którego korzystają również handlowcy mobilni. I oni chcieliby wskazać palcem produkt w gazetce, którą mają w formacie PDF na swoim tablecie czy smatrfonie i od razu sprzedać w aplikacji wskazany produkt w odpowiedniej ilości. I tak właśnie w naszej aplikacji można.

To się nazywa nadążać z duchem czasów i za pomysłami klientów. Niewiele aplikacji na rynku umożliwia tak łatwą i przyjemną pracę z zawsze aktualnymi gazetkami.

 

Mobilne wsparcie sprzedaży typu vanselling i preselling, ankiety i raportowanie (merchandising)

Hermes Mobil A200 zapewnia efektywne przeprowadzenie transakcji sprzedaży u klienta (vanselling), jak również odpowiedni obieg dokumentów i szybką realizację po stronie magazynu w przypadku pracy w trybie presellingu czyli zbierania zamówień.

Również merchandizerzy znajdą tu szereg funkcji ułatwiających przeprowadzenie ankiet, czy umożliwiających przesyłanie bieżących informacji i rapotrów z odwiedzanych punktów.

Usprawnienie obiegu dokumentów, dostęp do bieżącej oferty, rejestracja kolejnych kroków wizyty, podsumowanie i raport z wizyty oraz ankiety to jedynie kilka z możliwości funkcjonalnych systemu.

 

Możliwość pracy OffLine

Bardzo ważnym atutem sprzedaży mobilnej na aplikacji Hermes Mobil A200 jest możliwość pracy OffLine, czyli bez konieczności połączenia z Internetem. Wystawiane dokumenty zapisywane są wtedy na urządzeniu mobilnym, a wymiana danych z systemem centralnym następuje w momencie uzyskania połączenia.

 

Konsola menadżera

Innym bardzo istotnym obszarem wykorzystania aplikacji Hermes Mobil A200 jest kontrola i możliwość szybkiej reakcji w przypadku niewłaściwych działań handlowca. W systemie rejestrowane są wizyty, raporty, wszystkie poszczególne elementy, które składają się na pracę handlowca. Bez dodatkowych nakładów mamy dostępną rzeczywistą lokalizację (integracja z modułem GPS w telefonie) i zwizualizowaną ma mapie przebyta trasę. To wszystko uzupełnione analizami jest narzędziem nie tylko kontroli ale przede wszystkim zarządzania zespołem sprzedażowym i cenną pomocą w podejmowaniu właściwych decyzji.

 

Usprawnienie pracy handlowca z aplikacją Hermes Mobil A200

  • Dostęp do pełnej oferty towarowej, wraz ze zdjęciami oraz wszystkimi warunkami handlowymi ustalonymi w systemie ERP;
  • Możliwość sprzedaży w aplikacji wprost z gazetki/katalogu;
  • Dostęp do zawsze aktualnych danych. m.in. zadłużenie kontrahenta, stany magazynowe, cenniki klientów, rabaty systemowe;
  • Dostęp do pełnej historii sprzedaży kontrahenta (wolumen, ceny) i płatności;
  • Przypisywanie w aplikacji przez handlowca indywidualnych kategorii klientom (niezależnych od systemu EPR) np. VIP/super/hurt;
  • Szybki filtr po kategorii/rodzaju klienta;
  • Eliminacja pomyłek handlowców - automatyczna kontrola cen minimalnych, minimalnej marży, widełek rabatowych;
  • Szybkie i intuicyjne sposoby wyszukiwania po wszystkich polach, wyszukiwanie po kodzie kreskowym np. za pomocą kamery w smartfonie lub tablecie;
  • Szybka, łatwa obsługa klienta - graficzna identyfikacja cech towaru i kontrahenta (zadłużenie kontrahenta, nowości w ofercie, promocje, zdjęcia towarów i inne);
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień u klienta), szybka realizacja po stronie magazynu;
  • Przeprowadzanie transakcji tygu vanselling (realizacja sprzedaży u klienta), wystawianie faktur, paragonów fiskalnych, dokumentów wydań zewnetrznych;
  • Drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych;
  • Wysyłanie dokumentów PDF z wydrukami dokumentów;
  • Możliwość przyjmowania wpłat kasowych, system rozliczenia handlowca;
  • Integracja z Google Maps i wizualizacja trasy (możliwość optymalizacji tras na etapie planowania oraz późniejszej modyfikacji);
  • Funkcjonalnośc kalendarza z widokiem wizyt i innymi zadaniami czy notatkami.

 

Kontrola i zarządzanie z aplikacją Hermes Mobil A200

  • Raporty z wizyt na podstawie przygotowanej ankiety lub zapis dowolny;
  • Integracja z modułem GPS w smartfonie/tablecie;
  • Kontrola rzeczywistej lokalizacji i czasu pracy bez dodatkowych nakładów;
  • Analiza przebytej przez handlowca w danym dniu trasy - wizualizacja w Google Maps;
  • Szczegółowa analiza wizyty - poszczególnych jej elementów;
  • Możliwość ustawienia uprawnień dostępu do danych dla poszczególnych handlowców (ceny, rabaty, promocje, widełki rabatowe).

 

Podstawowe funkcje programu Hermes Mobil A200

  • Ewidencja kontrahentów - Bieżący dostęp do kartoteki kontrahenta: możliwość wglądu i aktualizacji danych oraz dopisywania nowych odwiedzanych klientów. Dostęp do historii współpracy z danym kontrahentem.
  • Ewidencja towarów i cenników - Dostęp do najważniejszych informacji  o produkcie, aktualnym stanie magazynu oraz cennikach.
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży lub zamówień - Możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży wprost u klienta lub zbieranie zamówień, których wysyłanie na bieżąco do centrali znacznie poprawia logistykę firmy.
  • Ankiety - Pełna funkcjonalność związana z merchandisingiem - sporządzanie ankiet według przygotowanych schematów oraz możliwość zapisu dowolnego, możliwość zapisywania zdjęć, bieżąca wysyłka raportów.
  • Kalkulator sprzedaży - W zależności od uprawnień przedstawiciel handlowy może negocjować ceny, udzielać rabatów dokonując przeliczeń na wygodnym kalkulatorze.
  • Kontrola warunków sprzedaży - Program kontroluje zadane ceny minimalne, minimalną marżę oraz widełki rabatowe w zależności od uprawnień przedstawicieli handlowych.
  • Przyjmowanie wpłat kasowych - Możliwość wystawiania dokumentów KP oraz rozliczania zadłużenia kontrahenta. System rozliczenia handlowca.
  • Raportowanie wizyt - Aplikacja zawiera szereg przygotowanych raportów dostępnych dla przedstawiciela handlowego. Słowniki raportów mogą być narzucone przez centralę bądź przygotowane przez handlowca indywidualnie. Oprócz predefiniowanych raportów możliwy jest również zapis dowolny.
  • Planowanie tras odwiedzin - System umożliwia kontrolę i planowanie pracy przedstawiciela poprzez m.in. planowanie tras odwiedzin. Jeżeli przełożony nie narzuci przedstawicielowi listy klientów do odwiedzenia to przedstawiciel ma zawsze możliwość samodzielnego ustalenia sobie trasy.
  • Kontrola pracy handlowca - Kontrola rzeczywistej lokalzacji oraz czasu pracy handlowca - wizualizacja przebytej trasy, integracja z modułem GPR w telefonie/smartfonie.

 

Mobilność w innych obszarach:

  • Mobilny system logistyki magazynowej (rozwiązanie typu WMS) - Hermes SLM
  • Mobilny system obsługi dostaw i wsparcia kierowców - Hermes Kurier
Zostaw swoje dane,
a skontaktujemy się z Tobą
w przeciągu 24h!
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Komentarz