Cena netto
1250.00 PLN
Handel hurtowy

Opis produktu

Hermes to zaawansowany, nowoczesny i kompletny system do zarządzania gospodarką magazynową firm handlowych. Obsługuje firmy wielomagazynowe i wielooddziałowe. Pracuje w sieci lokalnej oraz rozległej. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, wagami. Program oferuje bardzo zaawansowane funkcjonalności, które możesz dostosować do indywidualnych potrzeb Twojej firmy, no i tym samym prowadzić określoną politykę sprzedaży.

 

Podstawowe cechy programu to:

Elastyczność programu - dostosowanie do specyfiki branży i potrzeb firmy

  • Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników
  • Definiowalny wygląd dokumentów przychodu i rozchodu
  • Unikalna możliwość tworzenia własnych cech kartoteki magazynowej
  • Możliwość budowania własnych analiz
  • Możliwość wyboru metody zdejmowania towarów w magazynach: FIFO lub wskazanie partii towaru
  • Definiowalny pulpit Użytkownika

Możliwości rozwoju - zaawansowana obsługa magazynów

  • Możliwość obsługi dowolnej liczby magazynów (wspólne dane systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne lub dane dla dokumentów)
  • Możliwość obsługi firm wielooddziałowych
  • Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy oraz magazynami
  • Pełna ewidencja stanów magazynowych(rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów)
  • Możliwość definiowania stanów minimalnych dla poszczególnych kartotek oraz minimalnych cen sprzedaży
  • Obsługa kartotek powiązanych

Wygodna obsługa kasy - różne formy płatności

  • Obsługa dowolnych form płatności, m.in.:gotówka, czeki, karty kredytowe, kompensaty
  • Możliwość utworzenia dowolnej liczby rejestrów kasowych
  • Generowanie przelewów własnych i rejestracja obcych
  • Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części)
  • Tworzenie raportów kasowych

Nowoczesne narzędzie sprzedaży - zaawansowane systemy rabatowe, planowanie i prowadzenie sprzedaży

  • Możliwość określenia warunków sprzedaży dla kontrahenta: sposobu i terminu płatności, wysokości rabatu, ceny sprzedaży, wielkości kredytu kupieckiego, długości tolerowania zadłużenia
  • Definiowanie do sześciu cen sprzedaży dla każdego towaru
  • Możliwość określenia indywidualnych cen i upustów dla kontrahenta na dany towar
  • Rozbudowany system rabatowy, możliwość określenia kwotowych lub procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów. Możliwość przypisania systemu rabatowego do kontrahenta
  • Zarządzanie promocjami okresowymi
  • Możliwość prowadzenia cenników w walutach
  • Możliwość zautomatyzowanego naliczania cen sprzedaży - wyznaczanie cen na podstawie żądanych poziomów marży lub narzutu
  • Obsługa gratisów

Ergonomia użytkowania - szybki dostęp do informacji

  • Intuicyjne i szybkie wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu (dowolnej kolumnie zestawienia)
  • Wyszukiwanie informacji może być realizowane wg jednej z czterech metod: pozycjonowania, zawężania, słowa szukanego, lub cechy kartoteki
  • Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów; sortowanie malejące lub  rosnące według dowolnej kolumny zestawienia
  • Rozbudowane sortowanie danych poprzez definiowanie przez Użytkownika filtrów nakładanych na dowolne zestawienie.  Możliwość zakładania wielopoziomowych filtrów, oraz podsumowanie danych na dowolnym etapie sortowania
  • Szybkie generowanie dokumentów
  • Dostęp do potrzebnych informacji z wielu miejsc w programie
  • Możliwość obsługi programu bez użycia myszki

Duże możliwości dostosowania dokumentów do indywidualnych potrzeb

  • Definiowane przez Użytkownika dokumenty sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących
  • Definiowane przez Użytkownika dokumenty magazynowe: PZ i WZ, PW i RW, MM i zwrotów
  • Definiowane przez Użytkownika  protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych
  • Definiowane przez Użytkownika dokumenty kasowe: KP, KW
  • Obsługa zamówień własnych i obcych. Zautomatyzowane wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie wcześniej przyjętych zamówień na towar, w tym również zamówień uzyskanych z systemów mobilnych lub platformy e-commerce
  • Możliwość wystawienia faktur zbiorczych na podstawie dokumentów magazynowych - wydania towaru z magazynu
  • Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do poszczególnych pozycji lub wartości całej faktury
  • Możliwość ręcznego wpisania ceny w momencie wystawiania dokumentu
  • Raporty stanów magazynowych: aktualne i wstecz na zadany dzień
  • Raporty sprzedaży i raporty kasowe generowane na potrzeby działu księgowości

Dostęp do zawsze aktualnych danych - analizy, raporty handlowe i magazynowe

  • Analizy magazynów (aktualny, wstecz, kartoteki magazynowe, wg dostawców i typu dostaw)
  • Analizy przychodów (łączne, szczegółowe, ostatnio, wg dostawców, wg typu dokumentu)
  • Analizy rozchodów (łączne, szczegółowe, wg typu dokumentów, wg kontrahentów,       wg dynamiki obrotów)
  • Analizy kasowe i bankowe
  • Analizy zamówień do dostawców i od odbiorców (wg artykułów, wg dokumentów)
  • Analizy logistyczne ( płynność, bezruch, marża, stany minimalne, statystyki, planowanie)
  • Analizy pracy handlowców i akwizytorów (porównanie pracy handlowców i akwizytorów, prowizje, zadłużenie kontrahentów)
  • Analizy rozliczeń z dostawcami i odbiorcami (salda, obroty, przeterminowane płatności, historia rozliczeń)
  • Analizy rozliczeń opakowaniami
  • Analiza list kontrahentów (odbiorcy, dostawcy, wewnętrzni)
  • Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem
  • Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności
  • Raporty sprzedaży do działów księgowości
  • Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych
  • Możliwy eksport dowolnych zestawień do pakietów programu MS Office (Excela)
  • Możliwy zapis zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłanie ich pocztą elektroniczną
  • Możliwość budowania własnych analiz
  • Moduł Hermes BI (analizy Business Intelligence)
  • Możliwość analiz na podstawie dowolnych tagów kartotek dostawców, odbiorców i innych

Otwartość - łatwa automatyzacja obrotu dokumentów z partnerami handlowymi

  • Wbudowany moduł MIOD umożliwiający łatwą i niskokosztawą integrację
  • Możliwośc tworzenia rozszerzeń funkcjonalnych programu
  • Wsparcie elektronicznej wymiany danych - format ECOD/EDI

 

Wiemy, że możesz potrzebować więcej. Inne programy systemu Hermes:

  • Sprzedaż mobilna i merchandising - sprawdź Hermes Mobil A200
  • Sklep internetowy i platforma B2B - sprawdź eHermes
  • Logistyka magazynowa - mobilny system typu WMS - sprawdź Hermes SLM
  • Logistyka transportu - mobilny system obsługi dostaw i wsparcia kierowców - sprawdź Hermes Kurier
  • Produkcja - system wspierający procesy produkcji i kontroli - sprawdź Harmonia
  • Finanse i księgowość - pełna księgowość - sprawdź Skarbnik
  • Kadry i płace - sprawdź program Kacper
  • Ewidencja i amortyzacja środków trwałych - sprawdź program Środki Trwałe
  • Eksport danych do popularnych na rynku programów finansowo-księgowych - program HermesRest
  • KPiR - Książka Przychodów i Rozchodów - sprawdź Skarbnik Maks
  • Buisness Inteligence - wielowymiarowe analizy OLAP - sprawdź Hermes BI
Zostaw swoje dane,
a skontaktujemy się z Tobą
w przeciągu 24h!
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Komentarz