
Hermes Mobil A200 to nowoczesny system mobilny klasy SFA dla przedstawicieli handlowych na tablety lub smartfony z systemem Android. Pracując w terenie, przemieszczając się z miejsca na miejsce, przedstawiciel handlowy potrzebuje mieć wgląd w informacje o kontrahentach, w dokumenty oraz w bieżącą ofertę. Zamiast kolejnych notatników i opasłych segregatorów, których nie sposób aktualizować, każdego dnia wystarczy mu smartfon z aplikacją.
Hermes Mobil A200 to doskonałe narzędzie wspierające przedstawiciela pracującego w terenie w jego codziennych obowiązkach. Aplikacja to przede wszystkim nośnik niezbędnych przedstawicielowi informacji pochodzących z systemu centralnego takich jak: dane kontrahenta, jego aktualne zadłużenie, przysługujące mu rabaty, najczęściej kupowane produkty wraz z cenami, ostatnio zakupione produkty, pełna oferta towarowa wraz ze zdjęciami i systemowymi warunkami handlowymi.
Aplikacja to pełna swoboda, a zarazem kontrola negocjacji cenowych bo to system pilnuje cen minimalnych, minimalnej marży czy też widełek cenowych.
Bardzo pożądaną cechą w systemie Hermes Mobil A200 jest możliwość sprzedaży wprost z gazetki i katalogu. Gazetki promocyjne, świąteczne, okazjonalne czy katalogi produktów to popularne dziś narzędzie sprzedaży, z którego korzystają również handlowcy mobilni. I oni chcieliby wskazać palcem produkt w gazetce, którą mają w formacie PDF na swoim tablecie czy smatrfonie i od razu sprzedać w aplikacji wskazany produkt w odpowiedniej ilości. I tak właśnie w naszej aplikacji można.
To się nazywa nadążać z duchem czasów i za pomysłami klientów. Niewiele aplikacji na rynku umożliwia tak łatwą i przyjemną pracę z zawsze aktualnymi gazetkami.
Hermes Mobil A200 zapewnia efektywne przeprowadzenie transakcji sprzedaży u klienta (vanselling), jak również odpowiedni obieg dokumentów i szybką realizację po stronie magazynu w przypadku pracy w trybie presellingu czyli zbierania zamówień.
Również merchandizerzy znajdą tu szereg funkcji ułatwiających przeprowadzenie ankiet, czy umożliwiających przesyłanie bieżących informacji i rapotrów z odwiedzanych punktów.
Usprawnienie obiegu dokumentów, dostęp do bieżącej oferty, rejestracja kolejnych kroków wizyty, podsumowanie i raport z wizyty oraz ankiety to jedynie kilka z możliwości funkcjonalnych systemu.
Bardzo ważnym atutem sprzedaży mobilnej na aplikacji Hermes Mobil A200 jest możliwość pracy OffLine, czyli bez konieczności połączenia z Internetem. Wystawiane dokumenty zapisywane są wtedy na urządzeniu mobilnym, a wymiana danych z systemem centralnym następuje w momencie uzyskania połączenia.
Innym bardzo istotnym obszarem wykorzystania aplikacji Hermes Mobil A200 jest kontrola i możliwość szybkiej reakcji w przypadku niewłaściwych działań handlowca. W systemie rejestrowane są wizyty, raporty, wszystkie poszczególne elementy, które składają się na pracę handlowca. Bez dodatkowych nakładów mamy dostępną rzeczywistą lokalizację (integracja z modułem GPS w telefonie) i zwizualizowaną ma mapie przebyta trasę. To wszystko uzupełnione analizami jest narzędziem nie tylko kontroli ale przede wszystkim zarządzania zespołem sprzedażowym i cenną pomocą w podejmowaniu właściwych decyzji.
Ewidencja kontrahentów
Bieżący dostęp do kartoteki kontrahenta: możliwość wglądu i aktualizacji danych oraz dopisywania nowych odwiedzanych klientów. Dostęp do historii współpracy z danym kontrahentem.
Dostęp do najważniejszych informacji o produkcie, aktualnym stanie magazynu oraz cennikach.
Możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży wprost u klienta lub zbieranie zamówień, których wysyłanie na bieżąco do centrali znacznie poprawia logistykę firmy.
Pełna funkcjonalność związana z merchandisingiem - sporządzanie ankiet według przygotowanych schematów oraz możliwość zapisu dowolnego, możliwość zapisywania zdjęć, bieżąca wysyłka raportów.
W zależności od uprawnień przedstawiciel handlowy może negocjować ceny, udzielać rabatów dokonując przeliczeń na wygodnym kalkulatorze.
Program kontroluje zadane ceny minimalne, minimalną marżę oraz widełki rabatowe w zależności od uprawnień przedstawicieli handlowych.
Możliwość wystawiania dokumentów KP oraz rozliczania zadłużenia kontrahenta.System rozliczenia handlowca.
Aplikacja zawiera szereg przygotowanych raportów dostępnych dla przedstawiciela handlowego. Słowniki raportów mogą być narzucone przez centralę bądź przygotowane przez handlowca indywidualnie. Oprócz predefiniowanych raportów możliwy jest również zapis dowolny.
System umożliwia kontrolę i planowanie pracy przedstawiciela poprzez m.in. planowanie tras odwiedzin. Jeżeli przełożony nie narzuci przedstawicielowi listy klientów do odwiedzenia to przedstawiciel ma zawsze możliwość samodzielnego ustalenia sobie trasy.
Kontrola rzeczywistej lokalzacji oraz czasu pracy handlowca - wizualizacja przebytej trasy, integracja z modułem GPR w telefonie/smartfonie.